Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
Day Posted
일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Tags
- ikea
- Audi
- SONY
- BBDO
- Gudam
- Cannes Lions 2012
- VolksWagen
- Nissan
- Nikon
- [ AF-S 17-55mm F2..8 ED ]
- TBWA
- 샤오미
- Lego
- apple
- Japanese TV Commercials
- Cannes Lions 2007
- Good idea
- McDonald's
- Cannes Lions 2011
- nintendo switch
- Cannes Lions 2010
- Fiat 500
- D300
- grey
- Coca-Cola
- Toyota
- HONDA
- 건담
- Nike
- Cannes Lions 2008
- Mercedes-Benz
- DDB
- Cannes Lions 2013
- BBH
- SMART
- 닌텐도 스위치
- Ogilvy
- Training English
Archives
- Today
- Total
CKJ
BMW 본문
작품이 조금 난이도가 있습니다. 우리의 정서에는 맞지않아 바로 이해하기 힘듭니다.
내용을 풀이하면. 주차요원이 손님의 BMW7를 몰래 몰다가 걸려 맏은 모습으로, BMW7 좋다는 것을 암시하는 광고 입니다.
Advertising Agency: Gitam BBDO, Tel Aviv, Israel
Creative Directors: Danny Yakobowitch, Moshe Saikevich
Art Director: Tamar Dvir
Copywriter: Yaron Perel
VP Client Service: Dror Tankus
Client Manager: Eyal Blechman
Planning Manager: Oren Neiger
Account Manager: Alon Goldman
Production Manager: Noga Sagi
Producers: Aviv Lahav
Photographer: Lior Nordman
Photoshop Artist: Alex Melik-Adamov
Published: December 2012
반응형