일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- Good idea
- Gudam
- Mercedes-Benz
- 닌텐도 스위치
- Cannes Lions 2007
- Cannes Lions 2011
- grey
- Cannes Lions 2013
- nintendo switch
- Ogilvy
- VolksWagen
- Japanese TV Commercials
- ikea
- SONY
- DDB
- Nissan
- Cannes Lions 2012
- [ AF-S 17-55mm F2..8 ED ]
- Coca-Cola
- Fiat 500
- Nike
- Audi
- Training English
- Cannes Lions 2010
- McDonald's
- D300
- BBDO
- TBWA
- Nikon
- HONDA
- Lego
- BBH
- SMART
- Toyota
- 건담
- apple
- Cannes Lions 2008
- 샤오미
- Today
- Total
CKJ
The South Face 본문
1. Gender equality is not equally valued in all the countries. The 60% of illiterate adults in Sub-Saharan Africa are women.
모든 국가가 남여평등 하지 않다. 사하라 사막의 아프리카는 여성의 60%가 문맹성인 입니다.
2. Education not equally valued in all countries. In Africa, 43% of children will never go to school.
모든 국가가 교육의 평등 하지 않다. 아프리카에서는 43% 어린이들이 학교를 가지 못합니다.
3. Women are not equally valued in all countries. In Somalia, only 5.2% of women over the age of 25 are high school graduates.
모든 국가가 여성 평등하지 않다. 소마리아에서는 25세이상의 여성중 5.2%많이 고등학교를 졸업 합니다.
Advertising Agency: DDB, Spain
Executive Creative Director: José María Roca
Creative Director: Javier Meléndez
Art Director: Luis Di Lascio
Copywriter: Patri Pérez
Photographer: Agustín Amate
3d Artist: Diego Rodriguez Wikander