일 | 월 | 화 | 수 | 목 | 금 | 토 |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
- VolksWagen
- Japanese TV Commercials
- [ AF-S 17-55mm F2..8 ED ]
- Cannes Lions 2012
- 건담
- Lego
- Cannes Lions 2008
- BBDO
- TBWA
- SMART
- Cannes Lions 2011
- DDB
- Coca-Cola
- ikea
- apple
- Toyota
- Fiat 500
- McDonald's
- Good idea
- D300
- HONDA
- Training English
- Gudam
- nintendo switch
- Nikon
- Cannes Lions 2010
- grey
- Mercedes-Benz
- 샤오미
- BBH
- Cannes Lions 2007
- Audi
- 닌텐도 스위치
- Ogilvy
- Nike
- SONY
- Nissan
- Cannes Lions 2013
- Today
- Total
CKJ
The South Face 본문
1. Gender equality is not equally valued in all the countries. The 60% of illiterate adults in Sub-Saharan Africa are women.
모든 국가가 남여평등 하지 않다. 사하라 사막의 아프리카는 여성의 60%가 문맹성인 입니다.
2. Education not equally valued in all countries. In Africa, 43% of children will never go to school.
모든 국가가 교육의 평등 하지 않다. 아프리카에서는 43% 어린이들이 학교를 가지 못합니다.
3. Women are not equally valued in all countries. In Somalia, only 5.2% of women over the age of 25 are high school graduates.
모든 국가가 여성 평등하지 않다. 소마리아에서는 25세이상의 여성중 5.2%많이 고등학교를 졸업 합니다.
Advertising Agency: DDB, Spain
Executive Creative Director: José María Roca
Creative Director: Javier Meléndez
Art Director: Luis Di Lascio
Copywriter: Patri Pérez
Photographer: Agustín Amate
3d Artist: Diego Rodriguez Wikander